Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

agak agak berapa banyak kampung yg nama nya kg senduk

bila aku tengok gambar orang kampung senduk bergotong royong memasak nasi kenduri ni hati rasa tersentuh gak.aku sebenarnya rasa amat bertuah kerana dilahirkan sebagai anak senduk walaupu x lah sehebat kampung kampung lain.sedari aku kecil aku dapat melihat kampung senduk dari setiap penjuru kehidupan para penghuni dari generasi dulu dan kini,bagai pasir berubah dipukul ombak begitu juga kaampung senduk menerima perubahan dari masa kesemasa.kadang aku terfikirgak agak agak berapakah kampung yang bernama senduk kat malaysia ni dan bagaimana nama senduk terilham dikepala pengasas dia.kalau aku nak buat kajian dah pasti aku x akan mampu punya banyak kerja o.yang setahu aku senduk ulu ngan senduk kat batu 8 kat changkat jering je.tak kisah lah berapa banyak kampung senduk asalkan penghuninya berada di dalam keadaan aman damai,tak ada gaduh gaduh.