Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bukan kerna nama


aku menulis bukan kerana nama kerana sifat kasih pada sesama insan dan menyatakan kasih sayang ku, kita sama semuanya sama apa yang ada hanyalah kehiduupan,kita sama semaunya sama ya itulah realiti yang harus kita terima,kalau kita kaya ada lagi yang maha kaya,kalau kita hebat ada lagi yang maha hebat,aku sebenarnya bukan apaa pun kalau boleh aku nak tenggok kampong aku maju ,aman damai,bukan nak nama pun atau nak jadi ketua ke apa,tujuan aku nak tenggok kampung aku di kenali serata dunia kerana sebelum ni xde sapa pun nak buat promosi tentang kampung yang aku cintai  walaupun aku dah lama merantau meninggalkan kampung.so untuk korang semua anak anak senduk aku minta maaf le kalau dku ada tulis yang menyalahi fakta fakta berkenaan kampung senduuk atau indubidu yang ada tercoret namanya atau gambarnya.