Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bersih oh bersih

pagi tadi aku terpaksa pergi kerja naik LRT sebab dia kata jalan semua tutup tapi bila aku ketempat kerja ramai jugak dia naik motor,tapi ok jugak sekali sekala naik lrt best jugak.masa aku tolak dari rumah satu kereta pun aku tak nampak ingatkan dah di istiharkan darurat takut jugak
klcc 6.37am
train 6;00am
wow betul betul bersih macam hari raya le pulak
walau apa jua yang korang laku kan dan dari pihak mana pun korang aku ucpkan moga korang berjya dan berbahagia,lagi pun aku dah selamat pulang ke rumah .selamat berjuang
Station LRT kelana jaya pukul 6.00 am