Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
selamat hari raya maaf zahir dan batin muslimin dan muslimah semoga raya tahun ni penuh bermakna buat anda dan moga ianya menjadi kenanagan yang amat  berharga.bagi aku pulak raya tahun x berapa best sangat sebab x dapat jumpa kawan kawan mungkin masing masing  dah sibuk melayani keluarga masing masing lain lah masa bujang bujang dulu.lagi satu ada sedikit kesediha lah di hari raya ni apabila ada kematian kat kampung,takziah diucapkan buat encik zakaria sekeluarga diatas kembalinya bonda tercinta kerahmatullah pada hari raya pertama semoga allah mencucuri rahmat keatas rohnya.kat kampong tahun ni sunyyi sepi tak seperti tahun lepas semuat berpakat berkumpil kat tepi jalan kat kedai arwah pakciik so,tapi kedai tu dah lama roboh jalan pun dah jadi sunyi sepi apatah lagi tanpa lampu jalan gelap gelitalah kampung ku.