Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mesin jahit

Semalam lepas balik kerja tak tahu nak pergi mana nak balik rumah rasa macam awal lagi so ambil keputusan pergi jalan kat eonbig lah ingat nak beli barang kat diy sebelum aeon big tu.ah tak jadilah masuk dalam dululah.pusing punya pusing kat bahagian eletical punya barang tiba tiba aku terpandang satu mesin jahit kat satu sudut yang tertuli promosi rm 170 murah bebenor ni bolehbeli ni lagu pun bibi aku memang dahlama nak beli mesin jahitni cuma modal jetak cukup so terpaksa tanguh dulu.
Bila dah harga murah aku apa lagi terus panggil sorang saleman yang muka macam pakistan yang tak berapa reti bahasa melayu.diapun bagi tahu aku sebab musabab kenapa harga mesin ni murah, rupa rupanya dia punya pedal tak ada , so aku pun ambil masa kurang  lima minitberfikir nak beliketak nakkalautakbelirugi mana nak dapat peluanghargamurah macamni so aku pu ambil keputusan untuk beli.
Balik aku pun jari mana boleh dapatkan pedal mesin jahit ni puas aku goolge tapi satu pun tak ada jawapan di manaboleh aku dapat kan.semalam aku balik kerja terus pergi jalan pasar habis semua kedai aku pergi habuk pun tarak.
Dalam perjalanan balik singah kat chow semua lorong aku masuk ada jumpa satu kedai kat lorong hajj taip dekat gm depan sikit barang memang banyak tapi barang yang aku nak tak ada terpaksa le aku balik dengan perasaan hampa, nampak gayanya esok aku nak kena pergi service sentrallah.