Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

P1 oh p1 max

Potong jangan tak potong itu lah slogan yang popular ketika dulu oleh p1 .kini semuanya dah jadi kenyataan.ramai pelangan p1 dah merunggut dengan service yang tak memuaskan .sebenarnya aku juga salah seorang dari penguna p1 max dan aku juga mengalami masalah yang sama dengan sesetengah penguna yang lain.tapi apakan daya tiada apa yang dapat dilakukan.Alhamdulilah aku cepat sedar yang bil p1 ni sebenarnya tetap berjalan walaupun telah di terminet.terima kasih pada kerana banyak memberi ilmu tentang bagaimana nak menyelesaikan masalah dengan p1 ni.

Bengang memang bengang tapi dah tersilap kena juga mengaku.dari terus membiarkan ia berterusan lebih baik selesaikan dari dibelengu fikiran dengan p1 ni.bil aku masa aku setelkan kira kira mencecah 700 rm.mula mula aku email kan p1 pas tu terus dia call dan bagi discount dia suruh bayar kat hq kat pj kalau nak discount.kalau nak potong tolong bawak modem sekali.niat mula mula memang nak potong tapi bila sampai kat sana , dia cakap kalau nak potong kena bayar sampai 700 no discount so terpaksalah aku kata saya nak actived balik , boleh pulak dapat kurang.

Malas nak balah dengan kerani kat counter tu aku pun tanya berapa boleh kurang, kira punya kira dia kata rm261 denga penuh kecewa aku pun bayar jelah dari pada kena 700 .walau pun qota dia cepat penuh belum sampai 14 hari aku terpaksa guna juga nasib badan.apa pun p1 tetap tak memuaskan dari segala galanya, mungkin satu hari aku akan potong juga