Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pulau pangkor malaysia

semasa melawat pulau pangkor

felda sungai klah

hot spring sungkai perak malaysia

kubur Datuk Panglima Garang

kampung ulu senduk taiping perak malaysia.

BUKIT LARUT(MAX WELL HILL, TAIPING PERAK MALAYSIA

pasar kemboja parit buntar perak

berbagai jualan borong dan retail

BERAYA DIBUKIT TINGGI,PAHANG

jom tempah hotel maklumat lanjut klik gambar

THE ASCOTT KUALA LUMPUR

Jalan jalan kepantai remis selangor

duduk rumah terasabosan di hari cuti hujung minggu apa kata pergi jalan jalan keantai remis terletak dijeram selangor bukan di perak ye.lebih kurang mengambil masa satu jam dari kuala lumpur.melalui lata high way.


 cuma yang tak berapa best kat sini lautnya tak boleh mandi kalau nak bersantai sambil tengok sunset waktu senja boleh lah .
 kalau perut terasa lapar boleh beli kuih ada dijual kat sini




 siput sedang mencari makan

kalau rasa nak makan ikan bakar boleh singgah kat jeram kalau hari sabtu malam minggu tu dinasihat kan pergi awal sebab orang terlalu ramai.kalau nak bermalam boleh bermalam kat sekitar kuala HOTEL MURAH 

CHERATING,PAHANG

 cuti 2 hari cadang nyer nak pergi jengka 20 nak lepak rumah adik ipar.tiba tiba dia orang ajak pergi kuantan,alang alang kekuantan lebih baik pergi cherating.pergi tanpa persiapan dan perancangan seperti biasa sebelum ini tanpa sebarang tempahan hotel.pernah datang cerating sekali pada 15 tahun lepas jalan pun dah ingat ingat lupa,so soal jalan dan pandu arah aku serah kan pada adik ipar aku le.
aku sebenar nya malas nak bergaduh laki bini asyik asyik isyarat hilang je lebih baik serah kat dia orang.
episod mencari chalet pun bermula pertama sekali kita menuju ke tangjung inn ,nasib tak berapa baik dah penuh so terpaksa cari tempat lain.cari punya cari jumpa chalet dekat tepi pantai mengadap laut tengok kat luar cantik kita orang pun bayar duit dan ambik kunci.dengat badan yang penat  aa lagi terus le parking kereta dan menuju chalet tapi amat menduka citakan kerana dalaman amat teruk,tak payah lah aku cerita nanti sekat rezeki orang pulak.

malas nak pusing dah dah penat nak mencari so apa lagi trivago lah belek punya belek ada 2 bilik kosong kat residence inn .tempat nya memang menarik dan cantik cuma jauh sedikit dari pantai tapi memang memuaskan.so kalau bercadang nak kecerating bolehlah chek in sini.harga pun berbaloi biasalah kalau nak murah boleh booking kat agoda.com




















belum check in dah teruja nak mandi

apa apa hal posing dulu


daftar untuk check in

kuala kemaman terengganu

kilang keropok lekor cap intan

tei jalan kuala kemaman berhadapan masjid

keropok fresh